20081009

Run,run,run.

Potong.

Kalau diikutkan rupa paras,sudah layak untuk adegan berguling atas rumput di tebing-tebing bukit sekitar Delhi.

Rambut panjang mengurai,seksi habis.Pinggang,aku yakin tidak melebihi sukatan.Mata bukan main garang,sekali kelip rasanya boleh membunuh.Hidung tak payah cakap,memang eksotik.Kaki masih 50-50,belum cukup tirus,but still she looks good as well.

Duduk betul-betul menghadap aku.

Ok,aku layankan sahaja.Letih dan tak bermaya,galas beg berat macam ada batu.Aku manusia biasa,banyak dosa.

*

Tengok,

Aku dah potong markah.Lain kali kalau mahu belai-belai rambut dalam gerabak,jangan galak pakai sleeveless sebab nanti manusia keliling kamu semua akan buat satu kesimpulan mudah.

"Perempuan ni cantik,tapi rasanya tak pernah kenal pisau cukur.Mustahillah tak pernah masuk Watson's"

It's a big turn off.

Dan aku terpaksa cakap,

"Oh lord,forgive me for all my dirty sins and allow me to escape this fuckin box as soon as possible.I'm sick enough"

Panjang gila,and errrrr perming apa?Berapa kena?

To be honest,kalau kamu telanjang depan aku pun aku akan merayu agar kamu pakai semula baju.Trust me.

Girls,take note.At least be more compassionate,I beg.

4 ulasan:

s a L o m a berkata...

ayoyo...
kalau saya jadi kamu,pergi dekat dia dan bagi shaver satu.
girls,please.
sekarang laser ada.
wax pon ada.
kalau atas yg terbuka itu sudah hutan,di bawah??
ayoyo..

Melodilusi berkata...

Dalam LRT mana nak cari shaver?

Kalau bagi belum tentu dia nak guna.

Hutan bawah mesti penuh dengan hidupan liar punya.Habitat.

Anasir berkata...

aku rasa macam adegan iklan pisau cukur untuk bulu ketiak wanita..

dirty hairy!

hahaha..

Melodilusi berkata...

Kalau kau ada dengan aku mesti kau menangis mat.