20081001

Ketupat palat.

Dalam dunia ini,koleksi dosa dan perbuatan offensive kamu samada secara sengaja ataupun tidak lazimnya akan tertumpu terhadap,

Ibu.

Ayah.

Apa lagi?Selagi mereka masih ada.Nanti bila mereka sudah pergi,air mata darah takkan laku lagi.

Anyway,aku macam kenal suara khatib yang mendendangkan sajak di masjid pagi tadi.

Patutlah,

Bandmate aku di bangku rendah,kami vokalis berkembar pasukan nasyid sekolah di zaman debut album Raihan dahulu,Puji-Pujian kalau tak salah aku.Nombor 3 dalam zon beb.

"Kau ada tahi lalat dekat halkum,sebab tu suara kau sedap"

Aku buat muka bongkak.

Lama tak jumpa kamu Ustaz Syafiq.

5 ulasan:

Hariry Ariffin berkata...

Selamat hari raya leman.

Melodilusi berkata...

Selamat Hari Raya.

Kau tengah tulis novel cinta ke sekarang?

Hariry Ariffin berkata...

Haha, Aku tulis novel tragis.
Cuma belum tragis lagi. :D

Melodilusi berkata...

Nice attempt dude.

Formally published apa?Kalau ya,siap nanti roger.

Boleh jadi modal menyundal.

Hariry Ariffin berkata...

Thanks bro. Dalam proses pembikinan. Nanti kalau siap aku roger kau. :)