20081010

Death cab for cutie.

Aku baru balik dari sekolah.

Perlu jumpa Miss U,ada urusan sedikit.Kalau diikutkan hati,memang aku hendak elak.

Mana boleh.Aku terpaksa,kalau tidak aku binasa.

Bukannya tak mahu jumpa,cuma perasaan aku sedikit bergolak.Tak boleh buat apa.Memang silap aku pun,nak lari mana?Sebelum ketuk pintu,aku baca surah banyak-banyak.Dengan momentum yang ada,aku langkah masuk.

Apa nak jadi,jadilah.Aku tak kisah.

#bhgyv^hfvygvhb^vwdfvqjefqwgfvvfhbvhgugugy#sdrdgvhlkljd#trsasjmjkop!!!

gfytffdf*hdffregofblhm#jkpiphtewggf#ffazncjfbfysrwc^eltgpmlfidbwgbdsq!!!

*sgdvfm#gphmyutklqiw^gevfdxnvhfirbwfseqfog^hnhlhhlnm*^jluoupdnfhgf!!!

Rasakan.

Ya,bengang.Tapi masih dalam kawalan.Lagipun aku berstatus pesalah.Down is the new up.

Merah padam muka aku.Volume suara jadi perlahan.Jarum saat buat-buat lambat.Aku terima habuan.Azab lisan yang menyiat-nyiat organ dalaman.

Macam sial.

Mahu dijadikan cerita,Miss U berkongsi bilik dengan Miss T,pensyarah berketurunan cina paling panas dalam fakulti yang dalam kuliahnya,akan sebut nama aku tidak kurang daripada 10 kali satu seisi.Gurau kasar berpendapat yang Miss T mungkin sudah tangkap sama aku.Ah,jangan merepek.Tapi itu cerita lama,waktu dia jadi tutor aku dulu.

Tadi Miss T ada dalam bilik,baru selesai lunch.Jeans dan babytee.

Sebab itu aku malu.

Nota : Kami selalu terserempak di kawasan lif.

7 ulasan:

Wan Farhanim berkata...

ko ngorat lecturer?ish ish ish tak patut...

Unknown berkata...

cuttie tu pejadahnye man?!!

Melodilusi berkata...

Cherrybomb - Taklah,gila apa?Main-main mata sikit-sikit adalah.

Banuk - Typo la mat.Aku dah betulkan.

s a L o m a berkata...

haha cute.main mata dengan pensyarah :D

Melodilusi berkata...

Sikit-sikit je.Sebab selalunya kalah.

Tanpa Nama berkata...

mcm tau jeh lectures 2.asal ko kna mrh ngan miss u?supervisor fyp nko ke?

Melodilusi berkata...

Pergh.

Biar pecah di perut,jangan di mulut.

Yes.Supervisor yang brutal.