20081008

Celaka punya Adolf Dassler.

Consortium Gazelle CLR Indoor

Consortium Kegler Super Original

Consortium APS Dragonfly


Inzal ! Inzal ! Inzal !

Aku ada sedikit task untuk kamu semua terutamanya yang diluar kawasan perairan Selat Melaka kerana aku yakin alas kaki yang jelita dan menggoda seperti dalam gambar di atas masih ralat dan malu-malu untuk mengunjungi Malaya.Kapitalis vs negara dunia ke tiga.Barriers of communication mat salleh kata.

Boleh kamu tolong riki dahulu?Terutama sekali yang berhampiran Munich,Dublin,London dan Tokyo.

Mr 33,kamu disenarai teratas manusia harapan aku,kerana dirimu begitu berharga.

Tindakan susulan amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih daun terup.

2 ulasan:

s a L o m a berkata...

nanti mr33 mahu pulang ke tanahair,jangan lupa suruh dia claim VAT.boleh dapat murah :)

Melodilusi berkata...

Pramugari - Value added tax?

33,kau dengar tak?Jangan mark up aku pulak.Nanti aku sula dengan penyapu.Takpun aku rampas perempuan kau.