20081014

Pengajaran dan tauladan hujung minggu.

Aku belum pernah lalu,jadi aku tidak tahu.Kebetulan,hujung minggu lepas aku terima wahyu.

Yang berbunyi begini,lebih kurang lah,

Sehari sebelum,sehari selepas,dan pada hari kamu melangsungkan pertunangan,matikan telefon bimbit kamu 24 jam.

Tahu kenapa?

Sebab kebarangkalian untuk menerima sms-sms pengakuan dan luahan daripada jantina berlawanan yang pernah,masih dan sedang menyimpan perasaan terhadap kamu adalah tinggi.

Bukannya apa,takut kamu semua termasuklah aku sendiri belum cukup kuat dan ketat.

Orang tamak selalu rugi.Ah,dusta belaka.Orang tak tamak pun selalu rugi apa?

So how?

4 ulasan:

s a L o m a berkata...

owh..nanti dekat2 nak kahwin saya tak mahu off.saya nak tunjuk msg2 itu pada bakal suami.dan saya nak bakal suami pun tunjuk msg2 dia pada saya.kita lawan siapa lagi ramai peminat.wahahahah!!!

Melodilusi berkata...

Suka hatilah.Jangan nanti pasrah sudah.Emosi keruh macamana mahu nikah?

Si Penanya (?) berkata...

kalau aku parahlah... terima kasih atas nasihat!

Melodilusi berkata...

Jangan kata kamu,aku pun belum tentu.

Sama-sama.