20090128

Puting beliung.

Kawan aku,seorang pengetuk tong kugiran bisu tanahair meluah dan mendedahkan perihal dan kemaskini terbaru kehidupan beliau.

Senang cerita,asmara sudah melanda.Selalu sangat naik langit,bukan sebab dadah berbata-bata,tapi hawa.Bekas pramugari yang sedang mengintai peluang buka bisnes sendiri katanya.

Perhubungan yang awalnya bercorak santai makin hari makin menjadi.

Jadi beliau cakap,

"Susah la kau takda dekat sini,yahoo messenger tak berapa praktikal"

"Banyak bunyi.Cerita sudah"

"Taktau la mat,aku rasa dia cantik sangat la"

Aku gelak kecil.

Dan aku kata,

"Apahal?WTF?Kau rasa kau tak handsome ke mat ?"

Be wise lad.Pegi beli cermin.Pegang elok-elok dan tengok betul-betul.Kalau imej yang kau nampak tu bukan selipar,means kau lulus.

Kau handsome mat,serius.Eksotik!

Takda masa aku nak bohong.

Dah,layankan dulu persembahan si cantik kau.Perkara berbangkit nanti kita cerita.

Tiada ulasan: