20090119

God is beautiful.

Gaza,Yahudi dan Amerika Syarikat.

Satu permainan jijik yang berkesudahan dengan timbunan dan gelimpangan mayat.Output yang semacam sudah tidak dapat dibendung lagi.

Fahaman-fahaman palat yang sudah sekian lama mengalir dalam tubuh masih dipegang erat oleh jin-jin zionis.Yahudi memang spesies anjing yang keras kepala,yang biadap,tapi malangnya,brilliant.

Ya,betul wahai dunia.Aku tahu kamu juga turut menangis di dalam.Kamu juga menzahirkan kebencian dan kecaman.Kamu juga mungkin sama-sama kencing berdarah.

Tapi hakikatnya,tiada apa yang telah dan bakal berubah.Kehancuran dan kezaliman masih kekal di singgahsana.Roket dan bom masih jadi makanan.

Boikot lah bermati-matian,berlonggoklah ramai-ramai,carut lah sejahat-jahat mulut.Yang pastinya seisi umat masih lagi menjadi penghuni penjara antik yang ditadbir si celaka.Berapa lama lagi kita semua akan bermastautin di bawah genggaman mereka?Aku tiada jawapan untuk itu.

Tambahan pula,kita semua tidaklah bertelur sangat pun.Aku rasalah.Kalau ada pun banyak yang kuncup.

Tuhan itu sangat indah dan mempersonakan.

Dan bila pagar-pagar besi milik iblis-iblis itu sudah mula meretak dan pecah suatu hari kelak,maka pulang lah kamu dan aku ke pelabuhan dengan segera.

Sebab rasanya dah tak lama dah.

3 ulasan:

mart gee berkata...

boikooooot!

ijam berkata...

boikot+doa=doa kot!!

jari|jemari berkata...

oh. saya suka perkataan-perkataan di sini juga. pagar besi dah lama berkeriuk, berbunyi..