20090318

Chill Pill.

Ada dua butir peluru yang tertimbus dalam kepala aku sekarang.Sibuk datang buat kacau,bikin onar.

Pertama,racun turun temurun untuk seekor jantan, tak lain dan tak bukan,perempuan dan lagi satu isi-isi dompet yang meronta-ronta untuk berhijrah,macam pelacur.Tak boleh jadi,aku mula naik rimas dan lemas.Kalau boleh aku mahu cungkil dan campak jauh-jauh dua butir peluru itu menjelang terbenamnya matahari esok.

Sebab aku mahu kelihatan sebagai seorang lelaki yang decent dan soleh lusa,presiden segala hari.

Jadi untuk tengahari ini,tiada apa-apa yang akan aku baham melainkan satu bar coklat dengan dahi yang berkerut.

Takda kongsi-kongsi!

8 ulasan:

s a L o m a berkata...

stingy.

Melodilusi berkata...

No,i'm not.

s a L o m a berkata...

yes,u are.

Melodilusi berkata...

Yu ni.

s a L o m a berkata...

ai pulak?ai raba yu pun tak..

Melodilusi berkata...

Nakal.

Ai tak cakap pun yu meraba.

s a L o m a berkata...

memang lah..belum raba dah salahkan ai..dah raba nanti?

yu ni..

Melodilusi berkata...

Bila dah raba dua-dua dikira bersalah lah yu.

Yu...yu...